چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
سرخط خبرها

آیا رای امروز به «طرح صیانت» باطل شده است؟ | توضیحات عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت درباره این ابطال (سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۰۰۴۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
  • ۲
آیا رای امروز به «طرح صیانت» باطل شده است؟ | توضیحات عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت درباره این ابطال (سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰)
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت با اشتراک توئیتی از ابطال رای امروز به «طرح صیانت» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت گفت: معاونت قوانین در نامه ای از رعایت نشدن آئین نامه داخلی در فرایند بررسی طرح صیانت خبرداد و تاکید کرده که آنچه در جلسه امروز کمیسیون مشترک رای گیری شده‌ متفاوت از طرحی است که از صحن علنی مجلس به این کمیسیون ارجاع شده و اساسا نباید مبنای رسیدگی و رای گیری در کمیسیون قرار می گرفت.

قرار بوده کمیسیون، موادی که براساس حکم رهبر انقلاب در صلاحیت شورای عالی فضای مجازی است را استخراج و مطابق مصوبه شورای عالی آن دسته از مواردی که در صلاحت تقنینی مجلس است را تصویب کند اما آن چه تصویب شده مطابق با این موارد نیست. 

اگر کمیسیون بنا داشت متن ارجاع شده از صحن علنی را تغییر دهد تنها راه آن استفاده از ماده ۱۴۲ آئین نامه داخلی و ارجاع به مرکز پژوهش‌ها بود، اما این موضوع تحقق نیافته و لذا در رای گیری کلیات طرح، قانون آئین نامه مجلس رعایت نشده است.

به دلایل ذکر شده و این که مصوبه اخیر متفاوت از طرح ارجاعی به این کمیسیون است، آنچه رای گیری شده امکان بارگذاری درسامانه قوانین مجلس را ندارد و نمی تواند مبنا قرار گیرد.

آیا رای امروز به «طرح صیانت» باطل شده است؟ | توضیحات عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت درباره این ابطال (سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰)

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Bebeb@au.com
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
طرح صیانت = بدبخت تر کردن مردم
عل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
آقای کوچی نوکرتم بخدا خودت نامزد ریاست جمهوری کن شهر ما رودسر استان گیلان حسرت میخورن نماینده ما نیستی خوشبحال شهر شما بخاطره نماینده شایسته باسواد مردم دار به هرحال ارادت کامل
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->